22.06.2014

Inspiracje: Body w roli głównej

Hej :).

Może pogoda za oknem nie nastraja zbyt optymistycznie ale ja ostatnie dni spędzam na wyszukiwaniu w internecie perełek ubraniowych, które chciałabym zakupić. Czas na serię inspiracji, dziś tematem przewodnim będzie body. Wpadłam na pomysł, żeby Wam pokazać jak łączę rzeczy, może w jakiś sposób zainspirować a także pokazać mój styl. Jakoś chyba niespecjalnie podążam za modą, nieraz uda mi się wbić w te trendy no ale ocenicie same. 
Nie wiedziałam za bardzo jak się za to zabrać i nagle wpadłam na pomysł, żeby z pomocą przyszedł mi edytor polyvore. Ubrania będą po prostu podobne do tych z mojej listy ale całą "ideę" postaram Wam się przekazać.

Body+spódnice
Na all znalazłam dziś body (bardzo podobne do tego ze zdjęć), które od razu wpadło mi w oko a na szafie kilka spódniczek. Pomyślałam, że takie właśnie zestawienia są tanie, wygodne i ładnie się prezentują.







Jak widać wiele elementów się powtarza, możemy zmienić tylko jedną część garderoby a nasza stylizacja znacznie się zmieni :). Ja nie noszę krótkich spodenek ani nie łączę body ze spodniami także z tego względu powyżej znajdują się tylko spódniczki.

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz