22.08.2014

Haul zakupowy: Cocolita i Allegro


Hej, hej. Nadszedł w końcu czas na pierwszy Haul zakupowy. Postanowiłam zamówić kilka rzeczy ze sklepu internetowego Cocolita i pędzelki z Allegro. Nastawiajcie się już teraz, że w najbliższym czasie pojawi się sporo recenzji.

Ze sklepu Cocolita.pl zamówiłam wszystko co widzicie z MUA.

Paleta 12 cieni, Poptastic - 20,90

Paleta 12 cieni, Dusk til Dawn - 20,90 

Róż, Cupcake - 5,90

Bronzer, Shade-1 - 5,90

Pomadki:
- Shade-15 JUICY - 5,90
- Shade-5 - 5,90

Jestem bardzo zadowolona z zakupu, od wczoraj testuje a co z tego wyjdzie zobaczycie już niebawem.

Zamówienie z Allegro obejmuje tylko pędzle firmy La Femme.

Koszt: ok. 40zł z przesyłką.

Szukałam uzupełnienia do mojego pierwszego zestawu (recenzja tutaj) i jeśli mogę stwierdzić coś już teraz to ten ostatni pędzel raczej wyląduje w śmieciach. Reszta ok ale zobaczymy gdzieś za tydzień, góra dwa jak to będzie i na pewno dam wam znać. 

Ja się bardzo cieszę, że postanowiłam to wszystko zamówić. Troszkę żałuję, że nie dorzuciłam do zamówienia z Cocolity jeszcze jednej palety z MUA ale przy następnym zamówieniu na pewno to zrobię.

Jak widać niewielkim kosztem moja kolekcja się powiększyła, teraz biorę się za naukę, ćwiczenia i testy.

Postanowiłam troszkę rozkręcić sytuację na moim FB więc zapraszam wszystkich bardzo serdecznie:

Pomóżmy sobie nawzajem. Jeśli polubisz mój fp to napisz mi w komentarzu pod tym postem jako kto i podaj adres to swojego :). Bardzo chętnie się odwdzięczę.

Pozdrawiam cieplutko :).

20 komentarzy:

  1. Jestem chłopakiem więc raczej nie powinienem komentować tego typu blogów ;p A przynajmniej ich tekstu, więc pochwalę wygląd! - Usta, czcionka oraz kolor - łącznie tworzą cudo!
    http://sklejkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych zakupków :), ja ostatnio poczyniłam zakupy na allegro i właśnie czekam aż do mnie dotrą ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, więc czekam na recenzje!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze kosmetyków MUA, ale muszę jak najszybciej naprawić ten błąd...:-)
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi sie roze i ten bronzer z mua. Co do pedzli la famme to mialam je i nie bylam zbyt zadowolona. Moze twoje sie spisza lepiej: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    Po klikasz w linku u mnie w dwóch posta, ale najbardziej w wish list ?
    I jeszcze w baner choies ten po prawej 4 od góry!
    I co powiesz na obs za obs?
    Czekam na odp u mnie :*
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie tu u Ciebie!
    Dziękuję za odwiedziny
    Paletki cieni są świetne
    Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ciebie też skojarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba też będę musiała zaopatrzyć się w pędzle do makijażu :) Czekam na Twoją opinie na temat tych, które kupiłaś :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie używam kosmetyków, ale gdy tak patrzę to sporo zdobyczy nakupowałaś i mam nadzieję że będą ci długo służyć :D
    http://jestemnajkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są te paletki cieni, bardzo podobają mi się te kolory!
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite kolory w tych paletkach cieni no i te pomadki :D zapraszam na nowy rozdział ;)
    http://cienwiatruu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam nic z MUA, może po Twoich recenzjach się na coś skuszę... Obserwuję. :))
    http://hey-no-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również chciałam ostatnio zamówić wiele rzeczy z MUA. Ale nie wiele o tej firmnie słyszałam. Dlatego czekam jak na szpilkach na kolejny post z recenzjami tych kosmetyków. A co d pędzli, niestety ja mam na wiele pędzli uczulenie. Więc zostaje mi ta górna półka :-(
    Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Roz i bronzer w bardzo atrakcyjnej cenie ;)
    Chetnie zaadoptowalabym ta druga paletke, bo ma cudowne kolory <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nic nie miałam z MUA. Najwyższy czas żeby to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń