20.06.2014

Recenzja: Avon Smooth Minerals Powder Foundation

No dzień dobryy :).
Dziś chciałabym zaprezentować recenzję podkładu, którego używam od około 2 tygodni. Postanowiłam go zakupić, ponieważ jego aplikacja jest szybka, prosta i nie spływa on z twarzy jak płynny podkład przy wysokich temperaturach. 

Mowa tutaj o produkcie marki Avon a mianowicie "rozświetlająco-antystresowym podkładzie w pudrze".
Czekałam na niego bardzo długo, nie mam pojęcia dlaczego więc konsultantka raczej już na mnie nie zarobi ;). No ale w końcu dotarł i od razu rozpoczęłam testy. 

Cytując stronę avonu:
"Lekka sypka formuła i 100% naturalnych mineralnych pigmentów. Zapewnia stopień krycia płynnego podkładu. Wygodne opakowanie z podręcznym lusterkiem.
 Co robi: 
*rozświetla skórę 
*wyrównuje koloryt 
*poprawia kondycję skóry 

Jak używać: Nałóż puder za pomocą pędzla, dzięki czemu osiągniesz naturalny efekt. Zacznij od strefy T, gdzie skóra najbardziej się przetłuszcza i kontynuuj w okolicy oczu i w problematycznych miejscach."

Niestety zgodzę się tylko z tym, że wyrównuje koloryt.



 Aplikacja jest prosta i przyjemna przy opanowaniu tego typu opakowania. Ja moimi pędzlami radzę sobie z nim bardzo dobrze i jest to o wiele szybszy sposób uzyskania równego kolorytu na twarzy w porównaniu z nakładaniem podkładu płynnego. Za to ma ogromny plus, ponieważ kiedy rano śpieszymy się do pracy czy gdziekolwiek to przychodzi nam on z pomocą.
Co do opakowania to ogólne wrażenie mam takie, że produktu "wypada" troszkę za dużo, przez to dziwne wysypywanie. Ja po prostu uderzam delikatnie palcem w dno pudełka trzymając je do góry nogami i otrzymuję coś takiego:


No i zaskoczenie. KOLOR. Zamówiłam nude co widać na drugim zdjęciu a kolor jest dosłownie taki jak na tym powyżej. Delikatnie spanikowałam ale po nałożeniu nie jest już tak źle. Mimo wszystko minus dla Avonu za różnicę kolorów w katalogu a tych w rzeczywistości.

Przy moich problemach z cerą trzyma się on na twarzy na prawdę dobrze. Nie mogę powiedzieć, że idealnie ale akurat ja jestem zadowolona :). 

Raczej polecam mieć przy sobie dodatkowe lusterko, ponieważ to w opakowaniu jest nieustannie brudne. 

Co do wydajności to jeszcze nie wiem, ale zakładam, że starczy mi na dłuższy czas. Używam go w takie luźne, letnie dni więc myślę że spokojnie do września-października mam zapas. Zwłaszcza, że cena nie jest jakaś zawrotnie wysoka, bo około 40zł za 6g ale w Avonie jak wiadomo często są promocje więc polecam na nie polować aby zdobyć ten produkt taniej. Mnie akurat się udało ale już niestety nie pamiętam ile za niego zapłaciłam.

Podsumowując ja osobiście polecam ten produkt. Używam go już jakąś tam chwilkę i nie stwarza mi on problemów. Lubię sobie ułatwiać życie a on jak najbardziej mi w tym pomaga :).

2 komentarze:

  1. Bardzo mi pomogła Twoja recenzja też miałam go na oku, ale nie wiedziałam co i jak , zawsze sie wacham bo moja cera jest dość " trudna" , a większość podkładów tak jak pisałaś przy wysokiej temperaturze po prostu spływa..;/
    Może się skusze i go kupię, ale będę miała duży problem z kolorem jak tu takie cyrki wychodzą :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jasną cerę i jakoś daję sobie z nim rade :). Bardzo się ciesze, to mój pierwszy komentarz, haha :).
      Również pozdrawiam.

      Usuń