10.06.2014

Wstęp, zapoznanie, wróć tutaj zanim skrytykujesz :).

Hej, witam wszystkich bardzo serdecznie (o ile ktoś to czyta).

Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie jestem doświadczona w tym co robię, nie skończyłam żadnej szkoły kosmetycznej ani dietetycznej, po prostu wyrażam swoją opinię i dzielę się moim małym doświadczeniem.



Tak więc jak już większość pewnie wywnioskowała mam na imię Maja. Jestem świeżo upieczoną 20 i za chwilę też fryzjerką. Makijażem, kosmetykami a także dbaniem o własne ciało tak na prawdę interesuje się od zawsze. Gorzej było ruszyć tyłek i zacząć to robić ale uwierzcie mi- warto! 

Na blogu znajdziecie recenzje kosmetyków, artykułów, dodatków i wszystkiego co związane z włosami, makijażem, pielęgnacją i dobrym wyglądem. Niestety posiadam ograniczony, uczniowski budżet więc bazuję na kosmetykach ogólnodostępnych cenowo jak też w każdej drogerii i właśnie takie będą się pojawiały na blogu.

Powoli próbuję tworzyć własne makijaże i być może pojawi się małe portfolio. Takie z fryzurami już niebawem :).

Nie jestem polonistką, każdemu zdarzają się błędy więc proszę nie krzycz, że jaka głupia, jak tak można i w ogóle, ponieważ możesz to napisać spokojnie. Ulży Tobie tak samo a pomożesz mi zamiast mnie wkurzać :). 

Tak więc teraz pozostaje wziąć się do pracy i już niedługo pierwsza recenzja.

Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz