4.08.2014

Must Have - kolorówka


Hej kochani. Dziś postanowiłam stworzyć taką maleńką wish-listę, ponieważ naoglądałam się sporo youtube i zapragnęłam kupić kilka kosmetyków z kolorówki. Moje wybory są kierowane pozytywnymi opiniami i chęcią wypróbowania produktu. No ale przejdźmy do rzeczy.
Jestem początkującą osobą jeśli chodzi o makijaż oczu. Na oglądaniu tutoriali się kończy cała moja kariera i w końcu postanowiłam to zmienić i zacząć się uczyć. Na szczęście pędzle już mam, teraz brakuje tylko czegoś co mogłabym na nie nałożyć ;).




Wiadomo, że obowiązkowo muszę mieć paletkę cieni. Jak dziś zobaczyłam właśnie tą z Lovely, to byłam podekscytowana jak dziecko. Widać od razu, że jest to wierne odwzorowanie palety naked ale kosztuje tylko 12 zł. Dla takiego amatora jak ja jest to idealna sytuacja więc mam zamiar zainwestować. 


Do tego cień w kredce z lovely, nie wiem czy do tego nie dopasuje jeszcze jakiegoś koloru.



 Oraz niezawodny Color Tattoo z Maybelline. Myślę aby do koszyczka dorzucić jeszcze ten szary i czarny.

Napatrzyłam się też oczywiście na piękny efekt uzyskany właśnie kredkami do ust z Golden Rose Emily. Kosztuje ona ok. 4 zł także można się tanim kosztem zaopatrzyć w kilka i tworzyć.

Moim absolutnym ulubieńcem ostatnich miesięcy jest pomadka z avonu. Dlaczego znalazła się tutaj? Ponieważ posiadam tylko jeden kolor (Hibiscus) a bardzo chcę mieć ich więcej, ponieważ lepszej nie znam i nie znalazłam. Na pewno pojawi się recenzja w której będę ją wychwalała jak nic innego ale to dopiero jak uzbieram ich chociaż z 5. Moja wskazówka jest taka żebyście zobaczyły sobie na yt jak one wyglądają w rzeczywistości, ponieważ katalog oszukuje kolory. No i ja nie zamawiam od konsultantki tylko z allegro, ponieważ wychodzi o niebo taniej.

Produktem na który mam ochotę już od dawna jest oczywiście róż z Essence. Kosztuje około 13 zł a najbardziej podoba mi się to, że jest w nim kilka kolorów, które jednym ruchem możemy mieszać. 

Teraz pozostaje tylko zakupić, testować i wystawić recenzję, która na pewno niebawem się pojawi.

Korzystacie z któregoś z wyżej wymienionych produktów? A może macie dopiero taki zamiar?

Wypoczywajcie i do następnego :).

2 komentarze: