26.06.2014

Inspiracje: Pinterest - Wnętrza

Hej!

Niedawno rozpoczęłam serię inspiracji modowych i mam zamiar ciągnąć je dalej ale dziś inspiracje wnętrzarskie z portalu pinterest. Aktualnie mam remont w pokoju a zanim go zaczęłam przejrzałam wiele zdjęć z pomysłami także chcę Wam pokazać jakie typy wnętrz mi się podobają i kto wie, może coś sobie z tego wybierzecie :).

Jak widzicie na większości zdjęć lubię stonowane kolory więc w moim pokoju zdecydowałam się na szarości, biel i morskie dodatki. Myślę, że takie rozwiązanie jest fajne, ponieważ później mogę tylko zmienić zasłonki, świeczniki, wazoniki itd. na inny kolor i już mam w pokoju coś innego za małe pieniądze :). Wcześniej mój pokój miał kolor czerwony (absolutnie odradzam) i po prostu nie mogłam już na te ściany patrzeć więc popadłam ze skrajności w skrajność i teraz mam moje ukochane, stonowane kolory :).

A Wy, jakie wnętrza lubicie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz