6.07.2014

Inspiracje: YOUTUBE - Katosu

Hej, wita Was maniaczka portalu youtube ;). 
Nie pisałam jeszcze o tym, ponieważ chciałam Was uświadomić własnie w pierwszej przedstawionej przeze mnie inspiracji. Postów o tej tematyce będzie kilka, ponieważ ja na prawdę spędzam na tym portalu bardzo dużo wolnego czasu i mogę szczerze powiedzieć, że wolę to niż telewizję.
Dziś chcę poruszyć temat mojego niezaprzeczalnie ulubionego kanału, który inspiruje mnie najbardziej a mowa oczywiście o KATOSU.
Odkryłam ją za sprawą innego kanału z makijażami, który zajmuje u mnie miejsce drugie więc o nim później.
Dziś chcę skupić się na Pani Kasi i tym co robi. Oczywiście istnieje wiele youtuberów, którzy poruszają ciągle temat makijażu ale to co robi właśnie Katosu powala a zwłaszcza jej ostatni film o Maleficent. Oglądałam go kilka razy i nadal nie mogę wyjść z podziwu z jaką pasją to robi a przy okazji zaraża tym innych. Można na prawdę sporo pisać ale przekonać musicie się sami. Moje niezaprzeczalnie ulubione filmy to:

Oczywiście wyżej wspomniany makijaż Angeliny w filmie Maleficent.

Film o bezbłędnym nakładaniu cieni i bronzera.
Metamorfoza

A po więcej zapraszam Was do samej Katosu!

Wy też kochacie te wszystkie kanały makijażowe tak bardzo jak ja? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz