20.08.2014

Recenzja: Paletka cieni Lovely nude make up kit

Nadszedł czas na recenzję pierwszej palety. Skuszona oczywiście filmami na yt postanowiłam wybrać się do Rossmana i zakupić w/w za całe 12,40 zł. Na pierwszy rzut oka widać na jakiej paletce jest wzorowany no ale za taką cenę...
No właśnie, czy było warto?
Podsumuję to pod koniec posta a teraz zapoznam Was z kolorami.


Jak widać paletka składa się z 12 cieni. Jest to idealne zestawienie do makijażu dziennego i raczej delikatnego. Kolory zachowują pewną harmonię. 6 z nich posiada drobinki.







Tak, tu jest cień.






Oto wszystkie kolory z paletki. Jak widać pigmentacja jest różna, tylko ten piąty to jakby go w ogóle nie było ;). Pierwsze 6 kolorów nie powala za to kolejne da się już dostrzec.

Plusy paletki:
- Zestawienie kolorów
- Cena
- Dostępność

Minusy paletki:
- Cienie się osypują
- Po roztarciu są prawie niewidoczne
- Słabe jakościowo opakowanie
- Aplikator, który nie robi niczego oprócz brudzenia się

Mimo większej liczby minusów ja osobiście polecam zakup takiej palety zwłaszcza ze względu na cenę. Kupiłam ją do ćwiczeń i właśnie takim osobom mogłabym ją polecić. Z biegiem czasu zainwestuję w lepszą, teraz nie ma takiej potrzeby. Profesjonaliści raczej się zawiodą. Myślę o wykonaniu testu na żywo, dajcie znać co o tym myślicie.

Żałuję troszeczkę, że nie dołożyłam tych 8 zł i nie zamówiłam podobnego zestawu z MUA. No ale jeszcze nic straconego.

Macie tę paletę? Jak wrażenia?

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory są na tej palecie :)
    Świetny blog! :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwróciłam na nią uwagę w Rossmannie, ale nie zdecydowałam się na zakup, bo obawiałam się kiepskiej jakości tych cieni. Wolę jednak zainwestować w coś lepszego, chociaż do ćwiczeń to dobry wybór, szkoda byłoby mi drogich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ak za tą cewne to jest niezle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją w rossmannie, ma piękne kolory jednak ja nie potrafię się malować cieniami więc się nie skusiłam... ale może zakupię ją kiedyś do nauki . Pozdrawiam i obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki ma;)
    pozdrawiam cieplutko :* woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam większą i lepszą paletę. Tej bym nie kupiła xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się bardzo kolory z palety. Poluje właśnie na cienie ale do brwi :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra paletka dla początkujących :) W przyszłości może sama w nią zainwestuję, ponieważ na razie nie jest mi do niczego potrzebna :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kolory , paleta bardzo tania , muszę zobaczyć czy u mnie jej nie ma :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że zapraszasz mnie na mojego własnego bloga :D.

      Usuń
  10. Widząc ilość minusów jakie posiada ta paletka nie jestem przekonana do jej zakupu... Wolę dołożyć kilka złotych i kupić Catrice, Absolute Nude Eyeshadow. Są dużo lepszej jakości.
    Pozdrawiam.
    http://rozaneczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pomyślałam po fakcie: "Żałuję troszeczkę, że nie dołożyłam tych 8 zł i nie zamówiłam podobnego zestawu z MUA. No ale jeszcze nic straconego."

      Usuń
  11. Kolorów jest wiele i są świetne - niektóre takie delikatne :)
    Cena również jest w porządku :D
    Pozdrawiam
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że taka fajna paletka z wyglądu ma tyle jednak minusów ;c

    Obserwuję i zapraszam częściej :
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, starałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio widząc ją w Rossmannie, zastanawiałam się nad kupnem, ale nie kupiłam, bo w sumie cieni używam tylko na imprezy.

    OdpowiedzUsuń