8.08.2014

Moda na #nomakeup


W naszych czasach wydawać by się mogło, że dziewczyny bez makijażu po prostu nie mogą żyć. Na każdym zdjęciu wyglądamy cudownie, pełen makijaż, gładkie i lśniące włosy... A gdyby to zmienić i zacząć popierać modę na #nomakeup?
Szał w tym temacie rozpoczął się oczywiście od gwiazd. Jako pierwsza odważyła się Jennifer Aniston a za nią podążyły m.in Demi Lovato, Miranda Kerr czy Beyonce. W odpowiedzi na zamieszczone zdjęcia fanki postanowiły również "zrzucić" makijaż i publikowały swoje zdjęcia tak samo jak ich idolki.

Także modelki na wybiegach postanowiły zrezygnować z czegokolwiek na twarzy.


Trend przyjął się niesamowicie szybko i nawet kolekcje na rok 2014 krzyczą wręcz: "Zrezygnuj z makijażu!"
Czy odważymy się na taki krok? Pokażemy całemu światu jak wyglądamy na prawdę?
Ja osobiście nie mam problemu żeby wyjść bez makijażu tak na co dzień. Gorzej bym się czuła na imprezach czy jakiś większych wyjściach.

A Wy co sądzicie?

11 komentarzy:

  1. Po pierwsze bez makijażu wygodniej :) Również czasem tak chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej się czuję w makijażu ale jeśli muszę wyjść bez to przeżyję :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przez całe wakacje nie miałam na sobie ani grama makijażu! Nawet rzęs nie maluję, a używam zalotki!
    Ciężko jest, ale jakoś idzie ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie mam problemu z wyjściem gdzieś bez makijażu, a w wakacje prawie wcale się nie maluję :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mam problemu wyjść gdzieś bez makijażu, praktycznie się nie maluję, więc... :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie to nie jest żadna nowa moda, cyklicznie wraca od dawien dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że jest taka moda;o nie maluję się w ogóle, nie mam z tym najmniejszego problemu. natomiast nie jestem w stanie zrozumieć dziewczyn, które nawet po bułki czy na siłownię muszą iść w pełnej tapecie, to chore.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem fajnie, że moda na no-make up zrobiła się popularniejsza. Może i ja się do tego aż tak nie przekonam, chociaż teraz maluję się tylko na jakieś wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz w lato rzadko się maluję. Gdy jestem nieumalowana zakładam po prostu okulary przeciwsłoneczne, ale pewniejsza siebie czuję się chociaż z pomalowanymi rzęsami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miranda Kerr jak dla mnie wygląda na tym zdjęciu rewelacyjnie, ale osobiście nie lubię pokazywać się bez makijażu - niestety nie jestem naturalną pięknością :P

    OdpowiedzUsuń